Pomoc techniczna: +48 605 288 336        email: biuro@petryko.pl
Menu
Możliwy odbiór osobisty w siedzibie firmy po wcześniejszym kontakcie.
Wysyłka realizowana przez PEKAES
    paleta 150 zł netto,
    paczka 35 zł netto.

  1. Sprzedawca realizuje zamówienia według kolejności ich wpłynięcia (z uwzględnieniem §6 pkt 3 niniejszego Regulaminu).
  2. Na czas realizacji zamówienia składa się przygotowanie, skompletowanie, spakowanie oraz wydanie Produktu przez Sprzedawcę. Średni czas realizacji zamówienia dla poszczególnych Produktów wskazany jest przy ich opisie w Sklepie internetowym.
  3. Zamówienia złożone w dzień roboczy po godzinie 11.00 oraz w dni wolne od pracy traktowane są jak złożone następnego dnia roboczego.
  4. W przypadku gdy część zamówienia składającego się z kilku Produktów nie jest aktualnie dostępna, Klient jest o tym informowany telefonicznie bądź za pomocą wiadomości e-mail i podejmuje decyzję o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia bądź wybór Produktu zamiennego).
  5. W przypadku zamówień składających się z kilku Produktów o różnej dostępności, a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji zamówienia będzie uzależniony od terminu skompletowania przez Sprzedawcę ostatniego Produktu objętego zamówieniem, chyba że w uzgodnieniu z Klientem postanowiono inaczej.
  6. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostawy Produktu do Klienta przez przewoźnika zgodnie z wybraną przez Klienta metodą dostawy. Informacje o metodach oraz kosztach dostawy dostępne są na stronie Sklepu internetowego oraz wskazywane są Klientowi w trakcie składania zamówienia.
  7. Zamówienia wydawane są do dostawy przewoźnikowi wyłącznie w dni robocze.
  8. Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń bądź innych nieprawidłowości powinien w obecności kuriera sporządzić protokół ze szkody oraz zawiadomić Sprzedawcę.
  9. W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki lub braku możliwości jej doręczenia z przyczyn leżących po stronie Klienta, Sprzedawca posiada uprawnienie do obciążenia Klienta kosztami poniesionymi w związku z taką sytuacją (np. koszty zwrotu przesyłki do Sprzedawcy lub ponownej wysyłki do Klienta).
  10. W przypadku, gdy Sprzedawca pokryje Klientowi szkodę powstałą w czasie przewozu Produktu, roszczenia przysługujące z tego tytułu Klientowi wobec przewoźnika, w zakresie, w  jakim zostały pokryte przez Sprzedawcę, przechodzą na Sprzedawcę. Przejście roszczeń na Sprzedawcę nie wymaga zawarcia odrębnej umowy cesji.
  11. Sprzedawca umożliwia odbiór zamówienia w punkcie stacjonarnym pod adresem PETRYKO Ireneusz Petrykowski ul. Bolesława Chrobrego 6A, 73-260 Pełczyce, czynnym w dni robocze w godzinach od 9.00 do 17.00 oraz w soboty w godzinach od 9.00 do 13.00. Odbiór zamówienia w punkcie stacjonarnym możliwy jest wyłącznie po uprzednim potwierdzeniu przez Sprzedawcę przygotowania Produktów do wydania.
  12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia możliwości odbioru zamówienia w punkcie stacjonarnym w odniesieniu do części Produktów w asortymencie Sklepu internetowego.
logo1315 logo1828 logo1957 logo2028 logo2288 logo2438 logo2753 logo3451 logo16937 logo16943
Subskrybuj nasz newsletter
Przeczytałem i akceptuję Politykę Prywatności
2021 - Wszyskite prawa zastrzeżone
engine & design by: